خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

آیا لوله های استیل خورده می شوند

آیا لوله های استیل خورده می شوند

لوله استیل 316 توانایی مقاومت در برابر اکسیداسیون-زنگ اتمسفر را دارد. در عین حال، توانایی مقاومت در برابر خوردگی در محیط های حاوی اسید، قلیایی و مقاومت در برابر خوردگی نمک را نیز دارد.استنلس استیل این نیست که زنگ نزند، اما زنگ زدن آن آسان نیست. استنلس استیل 316 پس از مدت طولانی زنگ می زند.با توجه به افزودن عنصر Mo، استنلس استیل 316 مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر دمای بالا را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. مقاومت در برابر دمای بالا می تواند به 1200-1300 درجه برسد و می توان از آن در شرایط سخت استفاده کرد.

لوله استیل 316
مقاومت به خوردگی فولاد ضد زنگ با ترکیب شیمیایی خود فولاد، وضعیت حفاظت، شرایط استفاده و نوع محیط محیطی متفاوت است.به عنوان مثال، لوله استیل 304 دارای قابلیت ضد خوردگی عالی در فضای خشک و تمیز است، اما هنگامی که به منطقه ساحلی منتقل می شود، به سرعت در مه دریا با محتوای نمک زیاد زنگ می زند. در حالی که لوله استیل 316 عملکرد خوبی دارد. بنابراین، هیچ نوع استنلس استیل نیست که بتواند در هر محیطی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت کند. استنلس استیل متکی به یک فیلم اکسید غنی از کروم (فیلم محافظ) بسیار نازک، قوی، متراکم و پایدار است که بر روی سطح آن تشکیل شده است تا از ادامه نفوذ اتم‌های اکسیژن و ادامه اکسید شدن جلوگیری کند و در نتیجه توانایی مقاومت در برابر زنگ زدگی را به دست می‌آورد.هنگامی که این فیلم به دلایلی به طور مداوم از بین می رود، اتم های اکسیژن در هوا یا مایع همچنان به نفوذ می یابند یا اتم های آهن در فلز به جدا شدن ادامه می دهند و اکسید آهن شل را تشکیل می دهند و سطح فلز همچنان زنگ زده می شود.
چگونه طول عمر لوله استیل 316 را افزایش دهیم؟
لوله استیل زنگ نزن عمدتاً به مواد خود لوله فولادی ضد زنگ بستگی دارد و همچنین به محیط نصب لوله استنلس استیل نیز مربوط می شود. اگر محیط اسیدی تر باشد یا باران اسیدی، کنار دریا و غیره باشد، باعث رشد لوله استیل 316 می شود. زنگ.اگر می خواهید عمر لوله استیل 316 را افزایش دهید و خوردگی و زنگ زدگی استنلس استیل را کاهش دهید، علاوه بر انتخاب یک سازنده معمولی فولاد ضد زنگ و اطمینان از جنس لوله استیل 316، تعمیر و نگهداری بعدی نیز بسیار مهم است، مانند باران های اسیدی مکرر. یا مناطق ساحلی تعمیر و نگهداری منظم لوله استیل 316 باید انجام شود. پس از سپری شدن باران اسیدی، لوله های استنلس استیل را باید پاک کرد و مایع ترشی را نباید به سطح لوله استنلس استیل چسباند. این می تواند خوردگی لوله استیل 316 را توسط مواد ترشی کاهش دهد و در نتیجه استفاده ازلوله استیل 316 را بهبود بخشد. زندگی اگر لکه های زنگ زدگی جزئی وجود دارد، می توانید آن را با کمی زنگ زدا پاک کنید تا گسترش بیشتر لکه های زنگ زدگی را از بین برده و لکه های خوردگی را کاهش دهید. به همین دلیل، لوله استیل 316 باید به درستی انتخاب شده و به طور معقول استفاده شوند. انتخاب صحیح این است که لوله های فولادی ضد زنگ را با توجه به شرایط خاص استفاده انتخاب کنید. استفاده معقول به استفاده منطقی از لوله استیل 316 برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی آنها اشاره دارد.انتخاب اشتباه یا استفاده غیر منطقی باعث زنگ زدگی و خوردگی لوله استیل 316 می شود. مشکلات کیفیت لوله استیل 316 نیز می تواند منجر به زنگ زدگی و خوردگی لوله های استنلس استیل شود. بنابراین کیفیت لوله های استنلس استیل پیش نیاز انتخاب صحیح و استفاده منطقی از لوله های استنلس استیل می باشد.

اطلاعات گسترده:
1. سطح استنلس تزئینی باید مرتباً تمیز و ساییده شود تا پیوست ها حذف شوند و عوامل خارجی که باعث زنگ زدگی می شوند از بین بروند.
2. استنلس استیل 316 باید در مناطق ساحلی استفاده شود که می تواند در برابر خوردگی آب دریا مقاومت کند.
3. ترکیب شیمیایی برخی از لوله استیل 316  موجود در بازار نمی تواند مطابق با استانداردهای ملی مربوط باشد و نمی تواند الزامات مواد 304 را برآورده کند. بنابراین زنگ زدگی نیز می تواند ایجاد شود که نیاز به انتخاب دقیق محصولات از تولید کنندگان معتبر دارد.