خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

لوله فولادی استیل


با بسیاری از محصولات مختلف مانند لوله‌های بدون درز، لوله‌های جوش داده شده و فلنج‌ها، ممکن است تلاش برای انتخاب لوله‌ استیل برای کاربردهای تجاری خود، یا حتی برای چه چیزی در وهله اول مورد استفاده قرار گیرد، سخت باشد. خواص بسیار متفاوتی برای هر لوله وجود دارد که استفاده منحصر به فردی از آن در صنایع مربوطه می دهد، و اگر می خواهید بر انواع مختلف مواد لوله کشی و کاربرد آنها تسلط داشته باشید، مهم است که انواع مختلف آن را یاد بگیرید. برای چه چیزی می توان از آنها استفاده کرد و چگونه می توان آنها را در صنایع مختلف به کار برد.

برای کمک به شما، یک مقاله ساده گردآوری کرده‌ایم که بیشتر کاربردهای معمول لوله فولادی استیل، چرایی استفاده از آن و نحوه استفاده از آن در یک شرکت صنعتی عمومی را شرح می‌دهد.

انواع لوله های فولادی استیل

ابتدا، بیایید انواع مختلف لوله های فولادی استیل را بررسی کنیم تا بتوانیم انواع مختلفی را برای هر سناریوی مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

لوله بدون درز

لوله بدون درز به لوله ای گفته می شود که فاقد درز یا اتصال جوش باشد. به لطف خود فلز، می تواند در برابر فشارهای شدید و همچنین دما مقاومت کند. این در طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف نفت و گاز استفاده می شود، اما در صنایع مکانیکی و مهندسی نیز استفاده می شود. این باعث می شود لوله های بدون درز نسبتاً همه کاره باشند و برای اطمینان از کیفیت مواد همیشه با دقت بالایی بازرسی می شوند.

لوله جوش داده شده

لوله های جوش داده شده به دلیل انعطاف پذیری تقریباً در هر صنعتی قابل استفاده هستند. با این حال، آنها در مقاومت در برابر خوردگی به جای تحمل فشار، عملکرد بهتری دارند. به دلیل مواد مورد استفاده و ماهیت سبک وزن لوله های جوش داده شده، آنها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش های لوله کشی هستند و بهترین ارزش را برای پول شما ارائه می دهند.

https://www.scoop.it/topic/web-by-maryamsafa


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد