خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

تفاوت بین لوله فولادی و لوله آهنی سیاه


تفاوت بین لوله فولادی و لوله آهنی سیاه
به طور کلی، محاسبه تعداد لوله های نصب شده در خانه برای صاحبان خانه غیرممکن است. طبق یک بررسی عمیق، طول متوسط ??لوله ها می تواند چندین بار خانه را احاطه کند. لوله ها در زیر زمین، داخل دیوارها و غیره نصب می شوند. بر اساس مواد، لوله های پی وی سی، لوله های آهنی مشکی و لوله های فولادی وجود دارد. لوله فولادی سیاه به عنوان میله نرده، رسانه برای انتقال آب و غیره استفاده می شود. آیا تفاوت لوله فولادی معمولی و لوله آهن سیاه را می دانید؟

فولاد یک ماده پیشرفته است که به سختی زنگ می زند یا خورده می شود. لوله های فولادی را می توان در خطوط نفت، ساخت و ساز تصفیه آب و سایر تاسیسات یافت. این لوله ها به دلیل تکنیک محافظ دوام بیشتری دارند. قبل از دهه 1960، اکثر صاحبان خانه استفاده از لوله های آهنی سیاه رنگ را برای انتقال آب و گاز انتخاب می کردند. اما اکنون نقش اصلی آنها را لوله های PVC بر عهده گرفته اند. با این حال، هنوز هم برخی از مشتریان وجود دارند که به دنبال دوام بالا هستند، استفاده از محصولات آهن سیاه را برای تشکیل خطوط نفت انتخاب می کنند. این لوله ها بسیار گران تر هستند و دیگر برای انتقال آب استفاده نمی شوند زیرا در هنگام تماس با آب به راحتی زنگ می زنند.این سایت مطالب خوبی در مورد لوله اهنی دارد

نحوه نصب لوله فولادی و لوله آهنی مشکی متفاوت است. به طور کلی، لوله های آهنی مشکی دارای رزوه هایی هستند که می توان از آنها برای اتصال لوله های مختلف به یکدیگر استفاده کرد. و لوله های فولادی باید به هم جوش داده شوند. کار کردن با هر دو نوع لوله حتی برای کارگران حرفه ای دشوار است. بنابراین اگر قصد دارید خط لوله DIY ایجاد کنید، نباید در مواجهه با مشکلات ناامید شوید. لوله فولادی دوام بیشتری دارد و به راحتی خراشیده نمی شود. هم آهن و هم فولاد به راحتی گرم می شوند. بنابراین، کاربران باید در هنگام گرم کردن لوله ها مراقب باشند تا با سیستم تامین آب منجمد برخورد کنند.

لوله فولادی گرانتر از لوله آهنی سیاه است. اما از طرف دیگر نیاز به نگهداری کمتری دارد. دارندگان لوله آهنی مشکی باید به طور مکرر با نشتی اتصالات مقابله کنند در حالی که لوله جوشی چنین مشکلی ندارد. دوام لوله فولادی آن را برای کاربردهای صنعتی محبوب کرده است. فرقی نمی کند که لوله استیل مشکی یا انواع دیگر را انتخاب کنید، بهتر است خرده فروشان معتبر را پیدا کنید.
منبع مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد