خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

لوله پی وی سی چیست


تا کنون مهمترین لوله مورد استفاده در خانه های مسکونی برای خطوط اصلی تامین، لوله های زهکشی، استخرها، چشمه های آب معدنی و لوله کشی آبیاری است. لوله پلی وینیل کلراید پلیکا لوله سفیدی است که معمولاً در کاربردهای لوله کشی استفاده می شود. پلیکا مقرون به صرفه و همه کاره با تعدادی اتصالات و اندازه های مختلف موجود، برای کاربردهای آب سرد و گرم بسیار عالی است.
پلیکا برای نیازهای لوله کشی خانه به خوبی کار می کند زیرا در طول زمان زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. این نشان می دهد که تا زمانی که واقعاً آسیب نبیند و شروع به نشت نکند، جایگزین نمی شود. تشخیص آن نیز آسان است، زیرا نیازی به جوشکاری یا فلزکاری ندارد و یک گزینه ارزان برای خانه شما است. پلیکا به نوعی قوی و مستحکم است و فشار بیش از حد را خم نمی کند و آن را به راه حل لوله کشی انتخابی برای کاربردهای فشار بالا تبدیل می کند. یکی از خوبی های پلیکا این است که در طول زمان زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. همچنین نسبتاً ارزان و آسان برای تعمیر یا تعویض است.
لوله های پلیکا
PVC در دو اندازه به نام "برنامه" عرضه می شود. جدول 40 این است که معمولاً از نوع PVC استفاده می شود. جدول 80 دارای یک دیوار کمی ضخیم تر است. جدول اندازه لوله اسمی ANSI قطرهای سطح همه برنامه ها را برای یک اندازه لوله مشخص مشخص می کند که برابر باشد و بنابراین قطر داخلی مطابق با ضخامت دیواره متفاوت است. برنامه 80 کمی قوی تر از برنامه 40 است.
مزایای پلیکا چیست؟
لوله پلیکا محصولی با تکنولوژی مدرن است که خدمات قابل اعتماد و بادوام را به کاربران مختلف از جمله لوله کش، پیمانکاران، مهندسان، اپراتورها، صنایع، تاسیسات و مناطق آبیاری ارائه می دهد. تعدادی از مزایای عملکرد به این معنی است که لوله های پی وی سی اکنون جایگزین بسیاری از مواد سنتی شده اند.
لوله های سبک
لوله های پلیکا مزیت سبک وزنی نسبت به مواد لوله کشی جایگزین دارند. وزن نسبتاً کم لوله پی وی سی به این معنی است که نصاب ها کمتر آسیب می بینند، و در حالی که برای نگه داشتن یک بخش بزرگ از لوله فلزی به تیمی از کارگران یا بالابرهای مکانیکی نیاز است. لوله های پلیکا به قدری سبک هستند که یک نفر به راحتی می تواند یک قطعه بلند را جابجا کند.
این بدان معناست که به نصاب های کمتری نیاز است و افرادی که استخدام می شوند می توانند لوله ها را نسبتاً سریعتر از آهن یا فولاد نصب کنند. وزن کمتر همچنین به معنای حمل و نقل ارزان تر است زیرا بخش عمده ای از شرکت های حمل و نقل بر اساس وزن هزینه می کنند.
انعطاف پذیری می دهد
مقاومت لوله پلیکا در برابر شکست یک مزیت عملکردی مهم است. این لوله ها از ترکیبات پلیکا سفت و سخت ساخته شده اند. خود لوله این قدرت را دارد که تحت بارگذاری بدون شکستگی تسلیم شود. لوله های پی وی سی را می توان با موفقیت در جایی استفاده کرد که سطح در معرض بارگذاری خارجی مانند ترافیک جاده ای باشد.
مدول الاستیسیته لوله های پلیکا ممکن است یک مزیت عمده برای کاربردهای مدفون، به ویژه در جاهایی که حرکت یا ارتعاش خاک پیش بینی می شود، باشد. در کاربردهای فشار، مدول الاستیسیته PVC نیز باعث کاهش شدت نوسانات فشار یعنی چکش آب می شود. لوله های PVC-O نسبت به سایر انواع لوله های تحت فشار مقاومت بالاتری در برابر ضربه دارند.
اتصالات ضد آب
یکی از نیازهای اصلی برای همه کاربردهای لوله کشی سفتی اتصال است. لوله پلیکا با درج عمیق، واشر فشاری با هم یا اتصالات سیمانی حلال در دسترس هستند. اتصالات لوله پی وی سی واشر دار به طور مداوم از محصولات لوله سنتی در خدمات واقعی بهتر عمل می کند. لوله های پی وی سی نیز اکنون با اتصالات فیوژن برای تامین یک خط لوله یکپارچه کاملا مهر و موم شده به ویژه برای تاسیسات بدون ترانشه و سایت های آلوده در دسترس هستند.
ضریب اصطکاک
هنگامی که سیستم های لوله کشی طراحی می شوند، یکی از مهمترین نگرانی ها جریان و فشار است. لوله پلیکا سطوح دیواری صاف تری را فراهم می کنند که اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان را کاهش می دهد.
این صافی هیدرولیکی از تجمع لجن در فاضلاب جلوگیری می کند و عملاً سل و پوشش در شبکه های توزیع آب را از بین می برد. نتایج برتر عبارتند از هزینه های تعمیر و نگهداری به طور قابل توجهی کمتر، طراحی خط لوله اولیه کارآمدتر و عملکرد برتر نسبت به th
طول عمر لوله پلیکا
مواد غذایی مناسب
لوله پلیکا ماده ای غیر سمی و ایمن است که نیم قرن است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشترین تحقیق و آزمایش پلاستیک در جهان است.
طول های بلندتر
لوله پلیکا معمولا در طول 6 متر عرضه می شود، اما اغلب در طول های دیگر در صورت نیاز عرضه می شود. این باعث کاهش تعداد اتصالات مورد نیاز در مقایسه با سایر محصولات لوله می شود.
اتصالات کمتر باعث نصب سریعتر و کارآمدتر، اصطکاک هیدرولیکی کمتر و فرصت های کمتری برای نشتی می شود.
مقاومت در برابر شعله
مشتعل شدن لوله پلیکا دشوار است و در غیاب منبع احتراق خارجی نمی تواند به سوختن ادامه دهد.
آیا لوله پلیکا برای آب آشامیدنی ایمن است؟
لوله‌های پلیکا و CPVC هر دو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریباً تمام مواد شیمیایی و گازهای خورنده را در معرض آسیب قرار دهند. به همین دلیل، آنها برای حمل و نقل آب در فواصل طولانی و مدت زمان مشکلی ندارند. برخی از افراد با لوله کشی جدید، آب را کنترل می کنند که طعم کمی پلاستیکی دارد، اما این مزه مضر نیست و معمولاً به سرعت از بین می رود. استفاده از لوله CPVC برای آب آشامیدنی خطری برای سلامتی ندارد!

https://pvcpipe.takblog.net/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد