خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

فرایند گالوانیزه کردن لوله

 گالوانیزه کردن فرآیند پوشش روی روی فولاد است. لوله های فولادی گالوانیزه به طور گسترده در کشاورزی و ساخت و ساز صنعتی استفاده می شود زیرا گالوانیزه می تواند پوشش های محافظ اکسید متراکمی را برای محافظت از سازه های فولادی در داخل لوله های فولادی تشکیل دهد. آیا می توان لوله فولادی گالوانیزه را جوش داد؟ آره! در واقع هیچ تفاوتی بین جوش آنها و لوله فولادی کربن معمولی وجود ندارد، اما به دلیل وجود لایه گالوانیزه، در جوشکاری مستعد ترک، تخلخل و ورود سرباره هستند و نمی توان کیفیت جوش را تضمین کرد.
 چگونه لوله های فولادی گالوانیزه را جوش دهیم؟
لوله فولادی گالوانیزه را می توان با استفاده از جوش قوس الکتریکی سنتی جوش داد. در صورتی که جوشکاری به درستی انجام شود، تفاوت چندانی در خواص مکانیکی جوش روی لوله های گالوانیزه و غیرگالوانیزه وجود ندارد.
لوله های گالوانیزه معمولاً با جوش نقطه ای یا مقاومتی با استفاده از الکترودهای خاصی که چسبندگی به قطعه کار را به حداقل می رساند، جوش داده می شوند. اولاً، مواد جوشکاری صحیح عامل کلیدی برای به دست آوردن اتصال بی عیب و نقص با عملکرد مکانیکی خوب است. J421، J422، J423 میله های ایده آل برای فولاد گالوانیزه هستند. در مرحله دوم، قبل از شروع جوشکاری، پوشش روی را بردارید. پوشش روی ناحیه جوش به اضافه روکش روی 1/2 اینچی را آسیاب کنید و ذوب شده و به سطح زمین آغشته شود. آن ناحیه را با روغن نافذ اسپری خیس کنید. با استفاده از یک آسیاب تمیز و جدید برای حذف لایه گالوانیزه.
پس از اتمام آماده سازی اقدامات حفاظتی و ضد خوردگی، می توانید جوشکاری را انجام دهید. جوشکاری یک عملیات با دمای بالا است و جوشکاری لوله گالوانیزه دود سبز رنگ خطرناکی آزاد می کند. توجه داشته باشید، این بخار واقعا برای انسان سمی است! اگر نفس بکشید، سردرد شدید ایجاد می کند، ریه ها و مغز شما را مسموم می کند. بنابراین هنگام جوشکاری باید از ماسک تنفسی و اگزوز استفاده کرد و از تهویه عالی اطمینان حاصل کرد و همچنین یک ماسک ذرات در نظر گرفت.
 هنگامی که پوشش روی در ناحیه جوش آسیب دیده است. رنگ آمیزی محل جوشکاری با مقداری رنگ غنی از روی. در کاربرد عملی، لوله فولادی گالوانیزه با قطر کمتر یا مساوی 100 میلی متر باید با رزوه متصل شود و لایه گالوانیزه آسیب دیده و قسمت رزوه ای که در حین اتصال در معرض دید قرار گرفته باید ضد عفونی کننده باشد. لوله فولادی گالوانیزه با قطر بیشتر از 100 میلی متر باید توسط فلنج یا اتصالات لوله مسدود کننده به هم متصل شود و قسمت جوش لوله و فلنج دوباره گالوانیزه شود.
 https://galvanizedpipes.mystrikingly.com/

اموزش نصب لوله پلیکا

لوله پلیکا به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد لوله کشی به دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالا شناخته شده است. در واقع لوله های پی وی سی تقریباً 100 سال عمر می کنند. البته، عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می‌کند لوله‌های پی‌وی‌سی خاص چقدر دوام می‌آورند، از جمله اینکه در معرض چه چیزی قرار دارند و چگونه نصب می‌شوند. خبر خوب این است که کارهایی وجود دارد که می توانید برای حفاظت از لوله های PVC و جلوگیری از خراب شدن آنها انجام دهید.

PVC چقدر دوام می آورد؟

خوشه لوله پلیکا سفید با طول و عرض مختلف

لوله های پلی وینیل کلراید (PVC) در دهه 1960 به عنوان جایگزینی برای سایر مواد لوله کشی موجود در آن زمان معرفی شدند. این لوله های ارزان قیمت و بادوام جدید به سرعت محبوب شدند و هنوز هم از نوع لوله هایی هستند که بیشترین استفاده را برای خطوط آبرسانی دارند. در حالی که تخمین زده می شود که لوله های پی وی سی حدود 100 سال عمر کنند، طول عمر دقیق آن مشخص نیست زیرا لوله پلیکا هنوز آنقدرها وجود نداشته است.

البته طول عمر طبیعی لوله پلیکا (مانند لوله پلیکا ما) به کاربردهای خاص و عوامل دیگر بستگی دارد. در این پست، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه PVC می تواند ضعیف یا آسیب ببیند، و همچنین چگونه می توانید به جلوگیری از خراب شدن و افزایش طول عمر PVC در خانه خود کمک کنید.

نور خورشید به لوله پلیکا آسیب می رساند

یکی از مضرترین موارد برای لوله پلیکا قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. لوله پلیکا که در بالای زمین اجرا می شود و در معرض نور خورشید قرار می گیرد، می تواند سریعتر از حد معمول تجزیه شود. اشعه ماوراء بنفش خورشید در واقع می تواند ساختار مواد PVC را بشکند و آن را شکننده و شکستنی کند.

راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از سیستم‌های لوله‌کشی PVC محافظت کنید - حتی آن‌هایی که باید بالای زمین اجرا شوند. بهترین راه برای انجام این کار، رنگ آمیزی لوله ها یا تهیه پوششی برای لوله های در معرض دید است. تولیدکنندگان پی وی سی توصیه می کنند که یک پوشش نازک از رنگ لاتکس رنگ روشن برای محافظت از لوله های در معرض استفاده قرار گیرد. این کار باعث می شود که لوله ها در برابر نور خورشید تغییر رنگ ندهند و به محکم و بادوام نگه داشتن آنها کمک کند. همچنین توصیه می شود که هنگام خرید لوله پلیکا، این کار را از یک تامین کننده، مانند PVC Fittings Online انجام دهید، که لوله ها را در یک انبار سرپوشیده ذخیره می کند، بنابراین قبل از خرید در معرض اشعه های مضر خورشید قرار نگیرد.

آوار و آسیب آب و هوا به PVC زیرزمینی

برای سیستم‌های لوله‌کشی PVC که در زیر زمین مدفون هستند، نور خورشید مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما زباله‌ها، جابجایی خاک و دمای انجماد ممکن است مشکل ساز باشند. زباله ها و سنگ هایی که در زیر زمین با لوله های شما قرار دارند می توانند منجر به اصطکاک شوند که می تواند باعث آسیب به لوله های PVC شود. علاوه بر این، در آب و هواهایی که دمای انجماد رخ می دهد، لوله های PVC ممکن است در معرض خطر باشند. هنگامی که زمین یخ می زند و ذوب می شود، می تواند باعث جابجایی، انقباض و انبساط خاک شود که همگی می توانند به سیستم لوله کشی آسیب برسانند. در حالی که PVC نسبت به سایر مواد انعطاف پذیرتر است، اما هنوز نقطه شکست دارد و اغلب حرکت خاک است که می تواند باعث از بین رفتن آن شود.

خوشبختانه، برخی از بهترین روش ها وجود دارد که خطرات آسیب به لوله های پی وی سی زیرزمینی و سیستم های لوله کشی را کاهش می دهد. اول، مهم است که به همان اندازه زباله و سنگ از خاک جایی که یک سیستم لوله‌کشی در حال حرکت است حذف شود. چه یک پیمانکار که کار را انجام می دهد، چه شما به عنوان صاحب خانه، ضروری است که خاک تا حد امکان بدون سنگ و بدون زباله باشد. این ممکن است به معنای حذف خاک سنگی و جایگزینی آن با ماسه باشد. بهترین روش دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که خطوط لوله پی وی سی باید حداقل یک تا دو فوت زیر زمین نصب شوند تا از آسیب ناشی از چرخه های انجماد و ذوب جلوگیری شود.

اگر سیستم های لوله کشی PVC به درستی برنامه ریزی و نصب نشده باشند، می تواند منجر به از کار افتادن سیستم شود. بدیهی است که این موضوع در مورد هر نوع سیستم لوله کشی صادق است. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هنگام نصب لوله های پی وی سی مرتکب می شود، استفاده از سیمان پی وی سی کم یا زیاد (در اینجا) برای اتصال لوله ها به اتصالات است. از آنجایی که PVC یک ماده بسیار متخلخل است، سیمان بیش از حد می تواند باعث تجزیه آن شود. برعکس، وقتی سیمان خیلی کم استفاده می شود، می تواند پیوندهای ضعیفی ایجاد کند که ممکن است نشت یا شکسته شود.

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است در هنگام نصب نشدن صحیح سیستم های لوله کشی PVC رخ دهد "درج کوتاه" نام دارد. هنگامی که این خطا رخ می دهد، به این دلیل است که کسی نمی تواند لوله را تا انتها به یک اتصال فشار دهد. این باعث ایجاد شکافی می شود که می تواند منجر به نشت آب و همچنین تجمع آلاینده هایی شود که می توانند وارد جریان آب شوند.

برای جلوگیری از بروز مشکلات نصب، مهم است که تمام زباله ها، سوراخ ها یا هر چیز دیگری که ممکن است باعث تجمع باقیمانده شود، قبل از نصب پاک شود. لبه های لوله پی وی سی باید تا حد امکان صاف باشد و اجازه دهد تا اتصالات به طور کامل انجام شود و سیمان به درستی بچسبد. علاوه بر این، مهم است که سرعت آبی که سیستم با آن کار خواهد کرد باید در نظر گرفته شود - به ویژه در سیستم های آبیاری. استفاده از اندازه قطر لوله مناسب برای جریان آب مورد انتظار به جلوگیری از خراب شدن کمک می کند.



http://pvcpipess.monoblog.ir/post-1.html

لوله فولادی استیل


با بسیاری از محصولات مختلف مانند لوله‌های بدون درز، لوله‌های جوش داده شده و فلنج‌ها، ممکن است تلاش برای انتخاب لوله‌ استیل برای کاربردهای تجاری خود، یا حتی برای چه چیزی در وهله اول مورد استفاده قرار گیرد، سخت باشد. خواص بسیار متفاوتی برای هر لوله وجود دارد که استفاده منحصر به فردی از آن در صنایع مربوطه می دهد، و اگر می خواهید بر انواع مختلف مواد لوله کشی و کاربرد آنها تسلط داشته باشید، مهم است که انواع مختلف آن را یاد بگیرید. برای چه چیزی می توان از آنها استفاده کرد و چگونه می توان آنها را در صنایع مختلف به کار برد.

برای کمک به شما، یک مقاله ساده گردآوری کرده‌ایم که بیشتر کاربردهای معمول لوله فولادی استیل، چرایی استفاده از آن و نحوه استفاده از آن در یک شرکت صنعتی عمومی را شرح می‌دهد.

انواع لوله های فولادی استیل

ابتدا، بیایید انواع مختلف لوله های فولادی استیل را بررسی کنیم تا بتوانیم انواع مختلفی را برای هر سناریوی مختلف مورد استفاده قرار دهیم.

لوله بدون درز

لوله بدون درز به لوله ای گفته می شود که فاقد درز یا اتصال جوش باشد. به لطف خود فلز، می تواند در برابر فشارهای شدید و همچنین دما مقاومت کند. این در طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف نفت و گاز استفاده می شود، اما در صنایع مکانیکی و مهندسی نیز استفاده می شود. این باعث می شود لوله های بدون درز نسبتاً همه کاره باشند و برای اطمینان از کیفیت مواد همیشه با دقت بالایی بازرسی می شوند.

لوله جوش داده شده

لوله های جوش داده شده به دلیل انعطاف پذیری تقریباً در هر صنعتی قابل استفاده هستند. با این حال، آنها در مقاومت در برابر خوردگی به جای تحمل فشار، عملکرد بهتری دارند. به دلیل مواد مورد استفاده و ماهیت سبک وزن لوله های جوش داده شده، آنها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش های لوله کشی هستند و بهترین ارزش را برای پول شما ارائه می دهند.

https://www.scoop.it/topic/web-by-maryamsafa


لوله پلی اتیلن جوشی

لوله های  پلی اتیلن به بخش اساسی زیرساخت بسیاری از چیزها تبدیل شده اند. اکثر لوله های پلی اتیلن در آبرسانی، گازرسانی، فاضلاب، زهکشی استفاده می شود، اما نمونه های دیگری مانند لوله های کویل  پلی اتیلن وجود دارد که به دلیل دوام و چگالی بالا در زیرساخت های زیرزمینی استفاده می شود. اما این لوله ها چگونه ساخته می شوند و برای رساندن این لوله ها به دست مشتریان دقیقاً چه اقداماتی انجام می شود؟ امروز ما به این سؤالات با شکستن فرآیند تولید که تقریباً توسط تمام تولید کنندگان لوله  پلی اتیلن در هند دنبال می شود، پاسخ خواهیم داد.

انباشته شدن مواد خام

مواد اولیه جدایی‌ناپذیرترین بخش فرآیند تولید را تشکیل می‌دهد، زیرا بدون گنجاندن و در دسترس بودن مواد خام، تولید لوله برای تولیدکننده غیر ممکن خواهد بود. ماده اولیه ای که برای ساخت لوله  پلی اتیلن استفاده می شود گرانول  پلی اتیلن و کربن سیاه است. گرانول های  پلی اتیلن تکه های کوچکی از پلی اتیلن با چگالی بالا هستند که با کربن سیاه در یک ظرف با دمای بالا مخلوط می شوند.

ذوب کردن مواد خام

قبل از اینکه لوله با استفاده از دستگاه اکستروژن شکل بگیرد و فرآیندهای بعدی انجام شود، ماده خام در ظرفی نگهداری می شود و در دمای بالا قرار می گیرد تا زمانی که ذوب شود.

اکستروژن و مرگ

اینجاست که چیزها شروع به جالب شدن می کنند. تولید کنندگان لوله  پلی اتیلن در هند از انواع مختلف ماشین های اکستروژن استفاده می کنند که با کمک آنها مواد خام ذوب شده را به شکل لوله در می آورند. جدای از آن، مرگ لوله نیز طی همین فرآیند انجام می شود.

برای شما توصیه می شود: لوله ها و اتصالات آب PVC

کالیبراسیون خلاء و فشار

در میان فرآیندهای مهم دیگر، لوله باید این فرآیند را نیز طی کند. کالیبراسیون خلاء و فشار لوله به سازندگان لوله  پلی اتیلن اجازه می دهد تا بدانند لوله چه نوع فشاری را می تواند تحمل کند.

حمام خنک کننده

بدیهی است که لوله های کویل  پلی اتیلن زمانی که از فرآیندهای ذکر شده خارج می شوند داغ خواهند شد. به همین دلیل، مهم است که آنها تحت یک فرآیند حمام خنک کننده قرار گیرند که باعث می شود از یک دوش آب توزیع شده یکنواخت عبور کنند تا هر منحنی لوله به خوبی پوشانده شود.

این دومین مرحله آخر ساخت لوله است و پس از اینکه لوله خنک شده این مرحله را طی کرد، واجد شرایط مرحله نهایی فرآیند می شود که به عنوان واحد برش شناخته می شود.

واحد برش

لوله ها با قطع کردن آنها طول مشخصی پیدا می کنند. اکثر لوله ها معمولا 3 متر، 6 متر و 9 متر طول دارند، اما در مورد لوله های  پلی اتیلن معمولا این طول بیشتر است.

تولیدکنندگان لوله  پلی اتیلن مراحل فوق را با صمیمیت فراوان دنبال می کنند تا بتوانند بهترین محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. ما به انجام همین کار اعتقاد داریم و به همین دلیل است که هر زمان که فکر خرید لوله  پلی اتیلن یا هر چیزی که مربوط به لوله کشی است به ذهن شما خطور کند، لوله های کاتاریا باید اولین انتخاب شما باشد. محصولات ما به جای ما صحبت می کنند و شما از دیدن کارایی آنها شگفت زده خواهید شد. 

 

http://fittings.parsiblog.com/Posts/4/%d9%85%d8%b2%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%8a+%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87+%d9%be%d9%84%d9%8a+%d8%a7%d8%aa%d9%8a%d9%84%d9%86/

لوله پی وی سی چیست


تا کنون مهمترین لوله مورد استفاده در خانه های مسکونی برای خطوط اصلی تامین، لوله های زهکشی، استخرها، چشمه های آب معدنی و لوله کشی آبیاری است. لوله پلی وینیل کلراید پلیکا لوله سفیدی است که معمولاً در کاربردهای لوله کشی استفاده می شود. پلیکا مقرون به صرفه و همه کاره با تعدادی اتصالات و اندازه های مختلف موجود، برای کاربردهای آب سرد و گرم بسیار عالی است.
پلیکا برای نیازهای لوله کشی خانه به خوبی کار می کند زیرا در طول زمان زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. این نشان می دهد که تا زمانی که واقعاً آسیب نبیند و شروع به نشت نکند، جایگزین نمی شود. تشخیص آن نیز آسان است، زیرا نیازی به جوشکاری یا فلزکاری ندارد و یک گزینه ارزان برای خانه شما است. پلیکا به نوعی قوی و مستحکم است و فشار بیش از حد را خم نمی کند و آن را به راه حل لوله کشی انتخابی برای کاربردهای فشار بالا تبدیل می کند. یکی از خوبی های پلیکا این است که در طول زمان زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. همچنین نسبتاً ارزان و آسان برای تعمیر یا تعویض است.
لوله های پلیکا
PVC در دو اندازه به نام "برنامه" عرضه می شود. جدول 40 این است که معمولاً از نوع PVC استفاده می شود. جدول 80 دارای یک دیوار کمی ضخیم تر است. جدول اندازه لوله اسمی ANSI قطرهای سطح همه برنامه ها را برای یک اندازه لوله مشخص مشخص می کند که برابر باشد و بنابراین قطر داخلی مطابق با ضخامت دیواره متفاوت است. برنامه 80 کمی قوی تر از برنامه 40 است.
مزایای پلیکا چیست؟
لوله پلیکا محصولی با تکنولوژی مدرن است که خدمات قابل اعتماد و بادوام را به کاربران مختلف از جمله لوله کش، پیمانکاران، مهندسان، اپراتورها، صنایع، تاسیسات و مناطق آبیاری ارائه می دهد. تعدادی از مزایای عملکرد به این معنی است که لوله های پی وی سی اکنون جایگزین بسیاری از مواد سنتی شده اند.
لوله های سبک
لوله های پلیکا مزیت سبک وزنی نسبت به مواد لوله کشی جایگزین دارند. وزن نسبتاً کم لوله پی وی سی به این معنی است که نصاب ها کمتر آسیب می بینند، و در حالی که برای نگه داشتن یک بخش بزرگ از لوله فلزی به تیمی از کارگران یا بالابرهای مکانیکی نیاز است. لوله های پلیکا به قدری سبک هستند که یک نفر به راحتی می تواند یک قطعه بلند را جابجا کند.
این بدان معناست که به نصاب های کمتری نیاز است و افرادی که استخدام می شوند می توانند لوله ها را نسبتاً سریعتر از آهن یا فولاد نصب کنند. وزن کمتر همچنین به معنای حمل و نقل ارزان تر است زیرا بخش عمده ای از شرکت های حمل و نقل بر اساس وزن هزینه می کنند.
انعطاف پذیری می دهد
مقاومت لوله پلیکا در برابر شکست یک مزیت عملکردی مهم است. این لوله ها از ترکیبات پلیکا سفت و سخت ساخته شده اند. خود لوله این قدرت را دارد که تحت بارگذاری بدون شکستگی تسلیم شود. لوله های پی وی سی را می توان با موفقیت در جایی استفاده کرد که سطح در معرض بارگذاری خارجی مانند ترافیک جاده ای باشد.
مدول الاستیسیته لوله های پلیکا ممکن است یک مزیت عمده برای کاربردهای مدفون، به ویژه در جاهایی که حرکت یا ارتعاش خاک پیش بینی می شود، باشد. در کاربردهای فشار، مدول الاستیسیته PVC نیز باعث کاهش شدت نوسانات فشار یعنی چکش آب می شود. لوله های PVC-O نسبت به سایر انواع لوله های تحت فشار مقاومت بالاتری در برابر ضربه دارند.
اتصالات ضد آب
یکی از نیازهای اصلی برای همه کاربردهای لوله کشی سفتی اتصال است. لوله پلیکا با درج عمیق، واشر فشاری با هم یا اتصالات سیمانی حلال در دسترس هستند. اتصالات لوله پی وی سی واشر دار به طور مداوم از محصولات لوله سنتی در خدمات واقعی بهتر عمل می کند. لوله های پی وی سی نیز اکنون با اتصالات فیوژن برای تامین یک خط لوله یکپارچه کاملا مهر و موم شده به ویژه برای تاسیسات بدون ترانشه و سایت های آلوده در دسترس هستند.
ضریب اصطکاک
هنگامی که سیستم های لوله کشی طراحی می شوند، یکی از مهمترین نگرانی ها جریان و فشار است. لوله پلیکا سطوح دیواری صاف تری را فراهم می کنند که اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان را کاهش می دهد.
این صافی هیدرولیکی از تجمع لجن در فاضلاب جلوگیری می کند و عملاً سل و پوشش در شبکه های توزیع آب را از بین می برد. نتایج برتر عبارتند از هزینه های تعمیر و نگهداری به طور قابل توجهی کمتر، طراحی خط لوله اولیه کارآمدتر و عملکرد برتر نسبت به th
طول عمر لوله پلیکا
مواد غذایی مناسب
لوله پلیکا ماده ای غیر سمی و ایمن است که نیم قرن است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشترین تحقیق و آزمایش پلاستیک در جهان است.
طول های بلندتر
لوله پلیکا معمولا در طول 6 متر عرضه می شود، اما اغلب در طول های دیگر در صورت نیاز عرضه می شود. این باعث کاهش تعداد اتصالات مورد نیاز در مقایسه با سایر محصولات لوله می شود.
اتصالات کمتر باعث نصب سریعتر و کارآمدتر، اصطکاک هیدرولیکی کمتر و فرصت های کمتری برای نشتی می شود.
مقاومت در برابر شعله
مشتعل شدن لوله پلیکا دشوار است و در غیاب منبع احتراق خارجی نمی تواند به سوختن ادامه دهد.
آیا لوله پلیکا برای آب آشامیدنی ایمن است؟
لوله‌های پلیکا و CPVC هر دو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریباً تمام مواد شیمیایی و گازهای خورنده را در معرض آسیب قرار دهند. به همین دلیل، آنها برای حمل و نقل آب در فواصل طولانی و مدت زمان مشکلی ندارند. برخی از افراد با لوله کشی جدید، آب را کنترل می کنند که طعم کمی پلاستیکی دارد، اما این مزه مضر نیست و معمولاً به سرعت از بین می رود. استفاده از لوله CPVC برای آب آشامیدنی خطری برای سلامتی ندارد!

https://pvcpipe.takblog.net/