خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

خرید فروش لوله استیل

مرجع تخصصی لوله های استیل

لوله پلی اتیلن جوشی

لوله های  پلی اتیلن به بخش اساسی زیرساخت بسیاری از چیزها تبدیل شده اند. اکثر لوله های پلی اتیلن در آبرسانی، گازرسانی، فاضلاب، زهکشی استفاده می شود، اما نمونه های دیگری مانند لوله های کویل  پلی اتیلن وجود دارد که به دلیل دوام و چگالی بالا در زیرساخت های زیرزمینی استفاده می شود. اما این لوله ها چگونه ساخته می شوند و برای رساندن این لوله ها به دست مشتریان دقیقاً چه اقداماتی انجام می شود؟ امروز ما به این سؤالات با شکستن فرآیند تولید که تقریباً توسط تمام تولید کنندگان لوله  پلی اتیلن در هند دنبال می شود، پاسخ خواهیم داد.

انباشته شدن مواد خام

مواد اولیه جدایی‌ناپذیرترین بخش فرآیند تولید را تشکیل می‌دهد، زیرا بدون گنجاندن و در دسترس بودن مواد خام، تولید لوله برای تولیدکننده غیر ممکن خواهد بود. ماده اولیه ای که برای ساخت لوله  پلی اتیلن استفاده می شود گرانول  پلی اتیلن و کربن سیاه است. گرانول های  پلی اتیلن تکه های کوچکی از پلی اتیلن با چگالی بالا هستند که با کربن سیاه در یک ظرف با دمای بالا مخلوط می شوند.

ذوب کردن مواد خام

قبل از اینکه لوله با استفاده از دستگاه اکستروژن شکل بگیرد و فرآیندهای بعدی انجام شود، ماده خام در ظرفی نگهداری می شود و در دمای بالا قرار می گیرد تا زمانی که ذوب شود.

اکستروژن و مرگ

اینجاست که چیزها شروع به جالب شدن می کنند. تولید کنندگان لوله  پلی اتیلن در هند از انواع مختلف ماشین های اکستروژن استفاده می کنند که با کمک آنها مواد خام ذوب شده را به شکل لوله در می آورند. جدای از آن، مرگ لوله نیز طی همین فرآیند انجام می شود.

برای شما توصیه می شود: لوله ها و اتصالات آب PVC

کالیبراسیون خلاء و فشار

در میان فرآیندهای مهم دیگر، لوله باید این فرآیند را نیز طی کند. کالیبراسیون خلاء و فشار لوله به سازندگان لوله  پلی اتیلن اجازه می دهد تا بدانند لوله چه نوع فشاری را می تواند تحمل کند.

حمام خنک کننده

بدیهی است که لوله های کویل  پلی اتیلن زمانی که از فرآیندهای ذکر شده خارج می شوند داغ خواهند شد. به همین دلیل، مهم است که آنها تحت یک فرآیند حمام خنک کننده قرار گیرند که باعث می شود از یک دوش آب توزیع شده یکنواخت عبور کنند تا هر منحنی لوله به خوبی پوشانده شود.

این دومین مرحله آخر ساخت لوله است و پس از اینکه لوله خنک شده این مرحله را طی کرد، واجد شرایط مرحله نهایی فرآیند می شود که به عنوان واحد برش شناخته می شود.

واحد برش

لوله ها با قطع کردن آنها طول مشخصی پیدا می کنند. اکثر لوله ها معمولا 3 متر، 6 متر و 9 متر طول دارند، اما در مورد لوله های  پلی اتیلن معمولا این طول بیشتر است.

تولیدکنندگان لوله  پلی اتیلن مراحل فوق را با صمیمیت فراوان دنبال می کنند تا بتوانند بهترین محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. ما به انجام همین کار اعتقاد داریم و به همین دلیل است که هر زمان که فکر خرید لوله  پلی اتیلن یا هر چیزی که مربوط به لوله کشی است به ذهن شما خطور کند، لوله های کاتاریا باید اولین انتخاب شما باشد. محصولات ما به جای ما صحبت می کنند و شما از دیدن کارایی آنها شگفت زده خواهید شد. 

 

http://fittings.parsiblog.com/Posts/4/%d9%85%d8%b2%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%8a+%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87+%d9%be%d9%84%d9%8a+%d8%a7%d8%aa%d9%8a%d9%84%d9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد